Po - Pá 9:00-17:00

Zdarma je marketingová iluze

„Dej mi ty prachy, vole!“. Citát jednoho mého známého, který je napůl Čech a napůl Angličan. V českém hobitíně fungují pouze peníze. Neexistuje nic zdarma. Pokud znáte někoho, kdo v marketingu použil slovo ZDARMA a skutečně lidem dával bez jakéhokoli vynalézavého triku cokoli zadarmo, tak se prosím ozvěte. My ale toto iluzorní slovo máme rádi. Lidé se na něj chytají a je to základní kouzelná formule, která se vyučuje v naší MaMarketingové škole. Nevynalézáme kola. Co funguje, používáme. Marketing jsou triky. Jak zmást a přesvědčit mysl lovené zvěře – zákazníka – aby koupil.

My nic zdarma nedáváme!

Potřebujeme peníze na rohlíky a žvejkačku. Jak říkal můj černošský kamarád – prachy v česku vládnou. Je to vidět na každém kroku. A momentálně vládne i marketing. A to jak self marketing, tak produktový marketing, tak politický marketing, tak firemní marketing.

Bez marketingu by dnešní svět byl skutečně chudý.

Jsme tvrdě komerční, chceme vydělávat nejen sobě, ale i Vám.

U nás mají zákazníci dveře otevřené a to oběma směry – to je výhoda Open Source přístupu, myšlení a chování.

Sami si odpovězte na otázku – kolikrát jsem se již chytil na iluzorní „zdarma“. Ať je to doprava zdarma, dárky zdarma, kobliha zdarma, rohlík zdarma, vize zdarma, iluze zdarma.

Pokud chcete něco zdarma, doporučuji zajít k buddhistům do BDC centra. Tam se ještě tato tradice jakž takž dodržuje, ale i za knihy se tvrdě platí a meditační korále mají cca 3x předražené oproti jiným obchodům – a jsou z plastu místo ze dřeva – pouze budí tuto iluzi.

Pokud mé články někoho uráží vězte, že je to styl psaní mého blogu – nelze se zavděčit všem a nelze všem rozdat produkt zadarmo. I tímto článkem Vám všem podsouvám trikem své myšlenky. A takto svět momentálně funguje. Chci prodat a rozumným prodám.